Palautelaatikon käyttöohje

Lähetä vastaus

Vahvistuskoodi
Syötä koodi siten kuin se on näkyvillä. Huomioi kirjaisinkoko
Hymiöt
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode on Käytössä
[img] on Käytössä
[flash] on Poissa käytöstä
[url] on Käytössä
Hymiöt ovat Käytössä
Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Palautelaatikon käyttöohje

Palautelaatikon käyttöohje

Viesti Kirjoittaja Karo » 24 Elo 2018 13:13

Ab Kamaja Oy:ssa on otettu käyttöön uusi palautteen antamisille tarkoitettu systeemi - palautelaatikko. Palautelaatikko on yhtiömme henkilökunnan hyväksynnällä otettu käyttöön kokeiluksi. Jos kokeilu sujuu hyvin, niin tämä systeemi pysyy. Jos tulee jonkinlaisia haittoja tai parannusehdotuksia, niin ne käsitellään ja muutetaan tarvittaessa.

Palautelaatikon nimestäkin jo selviää koko idean pointti - palautteen antaminen. Palautelaatikossa on yksi erittäin hyvä ominaisuus: palautetta voi kirjoittaa ja antaa anonyymisti. Anonyymisti tämä tarkoittaa, että palautetta annetaan ilman nimimerkkiä ts. vierailijana.

Palautelaatikolle on luotu oma alue, liikkuu nimellä "Palautteet". Sen löytää kategoriasta "Muut" eli heti alueen "Sivusto" yläpuolella. Suomeksi sanottuna sen löytää foorumin alaosasta.

Palautetta voi (ja pitää) antaa yhtiöömme liittyvistä asioista. Kaikki yhtiöömme liittyvät asiat, joista haluatte antaa palautetta, niin voitte antaa kuten esimerkiksi päätöksistä.

Kuvitteellinen tilanne: Uusi palveluohjelma/palvelusuunnitelma on huono asiakkaan mielestä, voidaan tänne laittaa palaute asian korjaamisesta tai parantamisesta.

Palautteen antaminen on yksinkertaista. Luotte aiheen, annatte sille mahdollisimman kuvaavan otsikon ja kirjoitatte mielipiteen/palautteen siihen viestiin. Tämän jälkeen se ilmestyy kaikkien nähtäväksi. Palautetta voi antaa kahdella tavalla: omalla nimimerkillä tai vierailijana. Jos haluatte antaa vierailijana, kirjautukaa foorumilta ulos tai menkää toisella selaimella. Sama kaava, paitsi joudutte myös vastaamaan varmennuskysymykseen/kuvaan. Tämän jälkeen tämän voi lukea ketä tahansa. Siihen voi myös vastata ketä tahansa ja voitte edelleenkin kommentoida vierailijatunnuksella siihen.

Sellaiset aiheet, joissa haukutaan yhtiötä/päätöstä/jotain muuta kirosanoin sekä muuta epäasiallista kielenkäyttöä, niin kyseiset aiheet/viestit poistetaan heti.

Kysymyksiä sekä muita ehdotuksia koskien tätä ohjetta saa myös palautelaatikkoon laittaa.

Ylös

cron